kendim için, kendimce...

3 Ekim 2009 Cumartesi

İSTANBULEDA

25.09.09
..
.
Geceleri şarkı söylüyorum karanlıkta, pek de şarkı bilmiyorum ya, aynı şarkıları söyleyip duruyorum peşpeşe.Bir yandan da seninle geçen yılların hayalini kuruyorum. Fotoğraf gibi akıyor seninle geçmişimiz. Sonra seninle bir kışın, ilkbaharın, yazın, sonbaharın hayallerini kuruyorum. Seninle gezip tozmanın hayalleri... Seninle balık tutmanın, geceleyin deniz kenarında çay içmenin, senin kahkahalarını dinleyip senin hallerini izlemenin hayalleri. İstanbuleda şehrimsin benim. Sonbahar yapraklarının hışırtısından kışın kardaki ayak sesine, baharda denizden yeni çıkan balığın sesine kadar bulaştı sesin şehrin sesine. Sende saklı benim Galata Kulem, kız kulem. Sen benim İstanbul'a ilk adım attığım Haydarpaşam, adalarda fayton gezintim, İstiklalde biramsın, sen benim cigaram, içkim, lezzetli akşam yemeklerim, mis kokulu Afrika kahvemsin, İSTANBULEDAMSIN...

Hiç yorum yok: